Sunday, January 6, 2008

Ben Bir TÜRKÜM

Duration: 03:18 minutes
Upload Time: 2008-01-02 20:18:18
User: xxxhektorxxx
:::: Favorites
:::: Top Videos of Day
Description:

Ben Bir TÜRKÜM !... Ben; Orta Asya'dan Türeyen, Anadolu'da Büyüyen, Avrupa İçlerine Yürüyen TÜRK'üm ! Ben; Dağlarda Gemi Gezdiren, Taşlara Destanlar Kazdıran, Tarihi Baştan Yazdıran, TÜRK'üm ! Ben; Adalete, Ben Mertliğe Örnekler Veren, Ölüm - Kalım Savaşına Gülerek Giden, Yeryüzünde Her Murada Eren TÜRK'üm ! Ben; Sancaklara, Tuğlara Baş Eğdiren, Beylere, Paşalara Hil'at Giydiren, Kılıcını Üç Kıt'ada Gezdiren TÜRK'üm ! Ben; Atilla'yı, Yavuz'u, Fatih'i Var Eden, Kralları, İmparatorları Kendisine Yar Eden, Düşmanına Dünyasını Dar Eden TÜRK'üm ! Ben; Şahları, Sultanları Kul Edinen, Altınları, Elmasları Pul Edinen, İncili Kaftanları Çul Edinen TÜRK'üm ! Ben; Zafer Rüyasını Görenlere Saç Yolduran, Hezimete Uğratıp, Ümitleri Solduran, Müzelerde Baş köşeleri Dolduran TÜRK'üm ! Ben; Damarlarında Asil Kanın Aktığı Irkım, Benden Bahseder Destanım, Ağıtım, TÜRK'üm, Ben TÜRK'üm, Taa İliklerime Kadar MUSTAFA KEMAL ATATÜRK'üm !.. Ya Siz Kimsiniz ?

Comments


Other Video Blog Entries

Elmo pizza español
Trevor Ariza - "The Poster Maker"
1971 Chiclets Gum Commercial
Jossy. www.funbongo.com
dimitri series part 2
me singing promise ring
how to put windows vista on a psp
saturday may 26th 2007 #2
Taipan Vs Lauguna Gully - 2007 Challenge League Part 1/2
Bill and Tom sing the Ding Dong Song
BB2 Dr Will's Hair
Veronica Mars - Simply Irresistable Part 2
Veronica Mars - Angel
Veronica Mars - High and Dry
Angel, Darla & Connor - Counting Bodies Like Sheep
Veronica Mars - Gee, Officer...
Pink - U & Ur Hand (Bimbo Jones Remix)
PINK - WHO KNEW ( BIMBO JONES CLUB MIX ) ( BY VJ WKS )
Veronica Mars - Pretty Fly For a White Guy
Hilarious Valedictorian Speech


 

No comments: